Založ si blog

Poďakovanie Stredoškolskej študentskej únii za účasť na mediálnom projekte

Cez víkend som mal tú česť byť externistom na mediálnom projekte, ktorý organizovala Stredoškolská študentská únia Slovenska(ŠUS). Mojou náplňou bolo oboznámiť študentov so svetom blogovania.

Bola to moja premiéra v roli prednášajúceho, ktorú som v počiatkoch plánoval odmietnuť z toho dôvodu, že som sa necítil byť dostatočne kompetentný. Nakoniec som sa nechal prehovoriť. Dni ubehli ako voda a teraz píšem tento krátky blog, v ktorom súhrnne načrtnem pár svojich pocitov.

Na tento projekt ma dotiahol môj kamarát Mike, ktorý sa pravidelne zúčastňuje na jej projektoch a pôsobí ako regionálny koordinátor. Musím sa priznať, že predtým som vôbec netušil o existencii tejto mládežníckej organizácie, čo je mi veľmi ľúto, keďže som už maturant a účasť na projektoch je výhradne pre stredoškolákov. No ale teraz už vážne k tým pocitom.

Budova a celkovo prostredie(zariadenie pre školské akcie v Klačne), v ktorom sa podujatie so zameraním na média konalo bola absolútne nad moje očakávania. Interiér čistý, strava výborná, personál ochotný, konferenčná miestnosť zrekonštruovaná. Jednoducho komplex ako stvorený pre podobné projekty. Spoza okna sa črtá nádherná príroda, ktorá ma nútila nemo stáť a rozplývať sa nad jesennou škálou farieb doplnenou o hmlistú prikrývku. Prosto idylická scenéria ako z van Goghových obrazov.

Program pre účastníkov bol nabitý a trval do neskorých večerných hodín. Po skončení programu sa mohli viesť diskusie aj o nesmrteľnosti chrústa, všetko v priateľskej a uvoľnenej atmosfére, ktorá pretrvávala po celú dobu. Čo ma neskutočne rozveselilo, bolo to, že si účastníci priniesli vlastné hudobné nástroje a po ubytovni sa tak rozniesla pozitívna vibrácia v improvizovaných melódiách.

Počas trvania mojej, ako aj iných prednášok ma potešil aktívny záujem účastníkov, ktorý bol nesmierne obohacujúci pre obe strany. Aspoň tak to vnímam ja, keďže som sa dozvedel na čom treba popracovať aj z mojej strany. Praktická časť, ktorej náplňou bolo vytvorenie vlastného článku(blogu) si myslím, že prebehla bez problémov. Samotné výtvory, ktoré sme si následne prezentovali boli zaujímavé a sekcia svoj účel splnila(teda snáď naplnila očakávania účastníkov, čo je prvoradý cieľ).
Z jednej strany som rád, že som sa mohol zúčastniť na takejto interaktívnej akcii, no z druhej strany ma trápi, že podobné projekty, či samotná činnosť tejto organizácie sa do môjho povedomia dostala až teraz, pretože ako začínajúci stredoškolský študent by som sa s istotou zúčastnil na každom projekte.

Preto ľuďom zo ŠUS, ktorá v mnohých oblastiach nahrádza naše školstvo patrí nesmierne poďakovanie, že mi umožnili účasť na projekte a vždy, keď bude na to príležitosť prispejem k propagácií vašej činnosti, nakoľko projekty tohto typu pokladám za cenný prínos v oblasti mimoškolského vzdelávania.

Teším sa na ďalšiu prípadnú spoluprácu a keďže mám za sebou početné kolektívne akcie, napíšem, že ste asi najpríjemnejší a najsympatickejší kolektív s akým som sa za svoj život stretol. A to píšem s takou istotou, s akou viem, že som prevažne introvertný, utiahnutý a izolujem sa, za čo sa nemám rád a hlavne v prípade, keď ide o takú skvelú partiu, akou z môjho pohľadu jednoznačne ste.

 

Ďakuje Vám externista P.Májovský

 

pre viac info: Stredoškolská študentská únia Slovenska

 

Ľudia by sa mali naučiť meniť politikov ako ponožky

14.12.2015

V dnešných dňoch sa opäť vzmáha popularita nemeckej kancelárky A.Merkelovej, pritom jej mnohí analytici predpovedali pád. Dôvodom je zvrat v jej rétorike ohľadom utečeneckej krízy, všeobecne povedané, že začne presadzovať prísnejšiu azylovú politiku. Všetko by to bolo v poriadku, ochrana vlastných občanov má dominovať v rebríčku hodnôt každého politika. No jedna [...]

Dokáže niekto kopať ligu na úrovni Smeru-SD?

05.12.2015

Pokiaľ sa to všetko pokúsime odľahčiť, zjednodušiť a začneme sa na politiku pozerať skrz futbal, musíme uznať, že vládna strana má najlepšie mužstvo, ktoré počas trvania štvorročnej ligy nikto vážne neohrozí. V preferenciách sa Smer-SD pohybuje stále nad hranicu 37%, to je vyše nadpolovičný náskok pred druhou stranou Sieť, ktorá si drží cca 12%. Ďalšie strany [...]

Žalostná žatva(poézia)

02.12.2015

Všetky polia sa vyfarbili do zlatista začína sa žatva v duchu proletárstva a v kúdole prachu rúti sa Kristus na kombajne za ním ateista Peter na traktore a v mäsokombináte panenka Mária akurát podrezala brava Judáš generálny tajomník ÚV KSČ všetko zo stola potajomky bráva a po sebe ani groš nezanecháva len odkaz zoštátniť ďalšie ráno budíme sa na [...]

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

R1 BB - Slovenská Ľupča, kameň, poklepanie

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Eurovoľby / Štrasburg / Európsky parlamentu /

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 28
Celková čítanosť: 80916x
Priemerná čítanosť článkov: 2890x

Autor blogu

Kategórie