Slovenský Absurdistán opäť hviezdi: „Prevýchova policajtov priamo v teréne“

2. novembra 2015, Májovský, Nezaradené

Občas zvyknem popri sledovaní správ jesť. Ešte ani raz mi nezabehlo, no dnes mám svoje prvenstvo na konte a nemôže zato moja pažravosť, ani nepozornosť. Dostal som záchvat smiechu, keď som si pozrel reportáž, ktorú priniesli noviny.sk. Dozvedel som sa, že hraničným policajtom z Uliča, ktorí majú hliadkovať na slovensko-ukrajinskej hranici, zakázal šéf používať auto. Dôvodom má byť údajná banalita. Radoví policajti si nesplnili svoju estetickú povinnosť a auto zanechali špinavé.

Trestom zato sa stal zákaz používať služobné vozidlo a policajti musia na miesto, kde hliadkujú dochádzať peši s ruksakom na chrbte. Niečo ako skauti, či bežný nedeľný výletik do prírody, iba s tým rozdielom, že sa jedná o stráženie štátnej hranice. Pokiaľ by im páchateľ chcel uniknúť, musia prekonať Usaina Bolta, Ramba a inšpirovať sa Chuckom Norrisom. Potom sa zvýšia ich šance na úspech a možno im šéfko odpustí ufúľané auto. No čo už, na Slovensku je všetko možné, aj škôlkárska prevýchova príslušnikov PZ priamo v teréne. Pre starostlivé mamičky pánov policajtov mám len jedno, urobte im desiatu(základ horalka a jabĺčko), pribaľte čajík s medom, teplý svetrík(najlepšie s vianočným vzorom) a poprajte všetko dobré do nadchádzajúcej smeny.

Pioniersky výcvik sa začína a „pěkne pozpátku“.

A čo na to hovorkyňa? „Toto rozhodnutie ale z taktických dôvodov nie je možné bližšie komentovať,“ uviedla hovorkyňa prezídia Denisa Baloghová.

 

P.Májovský