Založ si blog

Milovanie v záhrobí(poézia)

Moje slzy stekajú po mrzutej tvári
aj mňa čochvíľa pochovajú do chladného hrobu
už ma tam čakajú
už ma tam podsúvajú
a dúfajú že zviažeme zväzok náš posvätný

moja láska moja milá
čo každý večer ma prikryla zohriatou perinou
teraz na plnej čiare zlyhala
s jej vrelou dlaňou ma po tvári nepohladí
pohľad na ňu počas valentínskej exhumácie
ma už odradil

teraz hladím do stoky
v nej sa ligotá mesačný odraz
kráter na duši je podobný
no páter ale to je váš meteorit
chcem prerušiť tento zväzok a zmluvu s mŕtvymi

moja nevesta milá ma už neľúbi
je hnilá
cudzoloží s mŕtvymi
prepáčte ja nie som Baudelaire
nehľadám krásu v mrcinách
a to
čo sa hovorí o posmrtných orgiách
prenechajme už nadčasovým entitám

ako epitaf
nad prázdnym hrobom večne živého básnika
sa týčia slová – smrť tá požiera znova a znova
aj tie najodvážnejšie a najkrajšie slová

mlčanie sa tak stáva zúfalým aktom – záhrobným milovaním

-Májovský-

Ľudia by sa mali naučiť meniť politikov ako ponožky

14.12.2015

V dnešných dňoch sa opäť vzmáha popularita nemeckej kancelárky A.Merkelovej, pritom jej mnohí analytici predpovedali pád. Dôvodom je zvrat v jej rétorike ohľadom utečeneckej krízy, všeobecne povedané, že začne presadzovať prísnejšiu azylovú politiku. Všetko by to bolo v poriadku, ochrana vlastných občanov má dominovať v rebríčku hodnôt každého politika. No jedna [...]

Dokáže niekto kopať ligu na úrovni Smeru-SD?

05.12.2015

Pokiaľ sa to všetko pokúsime odľahčiť, zjednodušiť a začneme sa na politiku pozerať skrz futbal, musíme uznať, že vládna strana má najlepšie mužstvo, ktoré počas trvania štvorročnej ligy nikto vážne neohrozí. V preferenciách sa Smer-SD pohybuje stále nad hranicu 37%, to je vyše nadpolovičný náskok pred druhou stranou Sieť, ktorá si drží cca 12%. Ďalšie strany [...]

Žalostná žatva(poézia)

02.12.2015

Všetky polia sa vyfarbili do zlatista začína sa žatva v duchu proletárstva a v kúdole prachu rúti sa Kristus na kombajne za ním ateista Peter na traktore a v mäsokombináte panenka Mária akurát podrezala brava Judáš generálny tajomník ÚV KSČ všetko zo stola potajomky bráva a po sebe ani groš nezanecháva len odkaz zoštátniť ďalšie ráno budíme sa na [...]

UA Vojak / UA Armáda / Bachmut / Doneck /

ONLINE: Hlasovanie o pomoci Ukrajine v USA oddelia od balíka pre Izrael

16.04.2024 06:10

O vojenskej pomoci pre Ukrajinu a Izrael sa nebude v americkej Snemovni reprezentantov hlasovať spolu, ale oddelene. Časť pomoci budú pôžičky.

Irán, Izrael

Izrael verzus Irán: ako môže vyzerať odveta? + graf

16.04.2024 06:00

Irán bol cez víkend na Izrael schopný vypáliť okolo 350 dronov a balistických a riadených striel. Aká by mohla byť odveta židovského štátu?

macron

Svetoví darcovia prisľúbili Sudánu pomoc vo výške dvoch miliárd eur. Už rok tam zúri občianska vojna

15.04.2024 23:46

Macron to oznámil na záver medzinárodnej konferencie v Paríži. Jej cieľom bolo získať podporu pre Sudáncov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 28
Celková čítanosť: 80838x
Priemerná čítanosť článkov: 2887x

Autor blogu

Kategórie