Založ si blog

Archív: november, 2015

Holubí korešpondent(poézia)

Obyčajní poštári už vyšli z módy dnes určujú trend tí militantní feferóni a ich ostrosť jazyka urobí hrdinu aj z rachitického trpaslíka mínové polia sú na to aby sa hnojili kusmi ľudských údov a v znamení osloboditeľských prúdov sa víťazí potom sa to zvrtne nastúpi na scénu civilizačné klimaktérium a všeobecná fráza o tom že krematórium dymí preventívne […]

Pokračovanie článku

Súčasný globálny vývoj haní hroby našich predkov

Viete, vždy keď sa potulujem v labyrintoch histórie, mám nutkanie porovnávať, aké by to bolo vtedy a aké to je dnes. Myslím si, že to nie je nič výnimočné, ale teraz k podstate myšlienky. Minule som si prezeral propagandistickú tlač z obdobia 2 sv. vojny. Na nej sa týčili heslá ako: „Bojuj za svetlejšiu budúcnosť“, „padnúť za vlasť je hrdinský čin.“, […]

Pokračovanie článku

Žena na odbyt(poézia)

Tak náruživo som sledoval tvoje regály všetko šlo na odbyt najcennejšie tovary rúž a minisukňa vlasy po pás miesto reklamy prišiel som neskoro inventúra potom si povýšila nad dverami s výkričníkom sa týčil nápis len pre vybraných hostí no prišla hospodárska kríza a inflácia je tiež sviňa uvalené embargo od bývalých hostí a posadnutosť až do štipku kostí ťa […]

Pokračovanie článku

Odmietnutie povinných kvót už prináša svoje trpké ovocie

Po parížskych útokoch sa Európou šíria rôzne nápady, ktoré majú zefektívniť boj proti terorizmu. Jedným z možných riešení by podľa holandského ministra zahraničných vecí Berta Koendersa mal byť tzv. minischengenský priestor zahŕňajúci štáty Beneluxu, Nemecko a Rakúsko. Na okraji by sa ocitli krajiny ako Španielsko, Taliansko a nakoniec krajiny V4(Slovensko, Česko, […]

Pokračovanie článku

Poďakovanie Stredoškolskej študentskej únii za účasť na mediálnom projekte

Cez víkend som mal tú česť byť externistom na mediálnom projekte, ktorý organizovala Stredoškolská študentská únia Slovenska(ŠUS). Mojou náplňou bolo oboznámiť študentov so svetom blogovania. Bola to moja premiéra v roli prednášajúceho, ktorú som v počiatkoch plánoval odmietnuť z toho dôvodu, že som sa necítil byť dostatočne kompetentný. Nakoniec som sa nechal […]

Pokračovanie článku

Nechutný žart v Paríži spôsobil davovú psychózu

Piatkové udalosti v Paríži v mnohých ľuďoch zanechali traumu, ktorá sa s nimi bude niesť aj následujúce dni. Pár neznámych páchateľov sa pravdepodobne túto slabosť pokúsilo využiť a z ľudí si pekne vystreliť. Stovky smútiacich ľudí sa dva dni po tragédií zhromaždilo na námestí Place de la République, kde zapaľovali sviečky 132 obetiam masového útoku. Počas […]

Pokračovanie článku

Prečo môj profil nezdobí francúzska vlajka?

Keď som sa v piatok v noci dopočul o útokoch v Paríži, znelo to ako začiatok vojny. Dokonca som si ani neuvedomil, že je symbolický piatok trinásteho, ktorý po tejto udalosti určite posilní vieru v jeho magickú silu nešťastia. Nevedeli sme čo sa deje, koľko je obetí a čítali sme len chaotické výpovede účastníkov. Bol to šok, šok rovnaký, ako pri iných tragédiách, […]

Pokračovanie článku

Diskusia s nesmrteľným chrústom(poézia)

Som človek ktorý hľadá podstatu vecí rád idem ku koreňom pravdy raz som sa prechádzal po ulici a započul som troch ľudí diskutovať o nesmrteľnosti chrústa preto som si ho zavolal do svojho štúdia začala sa diskusia chrúst a ja položil som mu taktnú otázku chrúst si nesmrteľný? chrúst mlčal myslel som si že je tajnostkár a svoje tajomstvo mi prezradí až o chvíľu […]

Pokračovanie článku

Milovanie v záhrobí(poézia)

Moje slzy stekajú po mrzutej tvári aj mňa čochvíľa pochovajú do chladného hrobu už ma tam čakajú už ma tam podsúvajú a dúfajú že zviažeme zväzok náš posvätný moja láska moja milá čo každý večer ma prikryla zohriatou perinou teraz na plnej čiare zlyhala s jej vrelou dlaňou ma po tvári nepohladí pohľad na ňu počas valentínskej exhumácie ma už odradil teraz […]

Pokračovanie článku

Richard Sulík má u mňa jedno veľké plus

Richard Sulík sa 3.11.2015 zúčastnil na politickej diskusii v relácii televízie ARD s názvom Menschen bei Maischberger (Ľudia u Maischbergerovej), predmetom diskusie bola utečenecká kríza, v ktorej slovenský europoslanec zastával pozíciu oponentúri voči otvorenému prístupu nemeckých politikov k prisťahovalcom a zároveň reprezentoval odmietavý postoj SR voči povinným […]

Pokračovanie článku
786. deň: Rusko zaútočilo na čiernomorský prístav na juhu Ukrajiny, potvrdil Zelenskyj

786. deň: Rusko zaútočilo na čiernomorský prístav na juhu Ukrajiny, potvrdil Zelenskyj

19.04.2024 06:15

Raketami zasiahli prístavné zariadenia. Ráno boli ostreľované mestá Dnipro, Kryvyj Rih a Synelnykove.

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 28
Celková čítanosť: 80895x
Priemerná čítanosť článkov: 2889x

Autor blogu

Kategórie